Gäst tony Postad 20 Oktober , 2004 Hur får jag loss skruv som konstruerat för att stölskydda? De kan bara dras åt ej lossas.Mina instrument ovanför ruffluckan sitter i en träpanel som fästs med denna typ av skruv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 20 Oktober , 2004 Du kan testa att ta en liten huggmejsel och en hammare, knacka försiktigt, med lite tur kan dem släppa så pass att du får tag i dem men en tång och skruva ur dem med. Eller så kan du ta en lagom stor borr och borra och sedan driva in en torxbits med en hammare och vilja. Rekomenderar alternativ 1 de är både lättast samt att du slippen en massa borrspån och sånt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst janne Postad 22 Oktober , 2004 Jag vet att låssmederna har en speciell skruvmejsel som är gjord för att lossa en sk. envägsskruv, kan det vara en sådan skruv som dina instrument är fastskruvade med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser