Gäst Bosse Postad 13 September , 2004 En dum fråga till. När motorn är varm skall kylvattnet komma ut där pilarna visar då? Är proppeller navet inte aktuellt på inombordare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 13 September , 2004 En dum fråga tillbaka. Jag är väl blind, men jag ser inga pilar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Berra Postad 13 September , 2004 Nja, tycker mej se två röda pilar som pekar in mot bälgen på drevet. Kan inte så mycket om volvo drev, men mej vetande ska det inte komma vatten ut runt bälgen. Kylvattnet brukar komma ut under drevet, alltså mot akterspegeln :shock: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 13 September , 2004 OK, nu har jag hittat pilarna, men håller med föregående, där ska det väl inte komma något kylvatten. Nu verkar det här vara ett nytt drev, jag har bara haft aquamatic ( ursäkta på förhand, säkert felstavat) från 70-talet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maringuiden 0 Postad 13 September , 2004 Hej, Klicka på bilden så förstoras den :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 13 September , 2004 Tack, jag kom på det efter ett tag. Det tar ett tag för poletten att trilla ner ibland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser