Gäst Jessica Postad 18 Juni , 2001 Var byggs caravelle 33 någonstans? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Marcus Postad 18 Juni , 2001 Caravell 33 byggs bara i halvfabrikat så varje caravell är byggd på olika platser kan man säga., ingen är exakt lik den andra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Micke Postad 21 December , 2001 I senaste nr av båtbörsen fanns det en halvklar med motor för 45 tusen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Niklas Postad 28 December , 2001 Tjenis Jessika. Vad jag vet ligger ett plastfärdigt Caravelleskrov här i Kalmar och söker ny ägare. Jag ar varit och kikat på det för egen del- Det har fått några skavanker av att ligga på land några år men annars är det bara att börja bygga. Det är helt tomt inuti, det ska finna roder och ev propellerhylsa. Killen som äger det vill nu ha 45000 för skrovet, har för mig att det ska finnas en ford diesel också till den. Minns inte hans nummer men han har annonserat i de senaste Båtbörsen. Lycka till om det är intressant... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst lelle Postad 5 Februari , 2003 Här är en utmärkt länk för info om caravelle 33, http://home.swipnet.se/~w-16008/caravelle33klubben.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser