Gå till innehåll
lördag 27 juni 2026

Sök

Visar resultat för taggar 'nexus; loggen skenar'.

  • Sök efter taggar

    Skriv taggar separerade med kommatecken.
  • Sök efter författare

Innehållstyp


Forum

  • Båtar
    • SeglarSnack
    • MotorbåtSnack
    • TräSnack
    • LångfärdsSnack
    • RibBåtsSnack
    • EldriftsSnack
  • Teknik
    • Mek & Teknik
    • Bygg & Renovera
    • ElSnack
    • Navigation
  • Fritid
    • FiskeSnack
    • MatSnack
    • MiljöSnack
  • Övrigt
    • ÖvrigtSnack
    • OffTopic
    • Krönikor
    • Sumpen
    • Frågor
  • Maringuiden Informerar
    • Driftsinformation
    • Nyheter & happenings
  • Om Nya BryggSnack
    • Nya bryggsnack
    • Om nya Köp & Sälj
    • Förslag Bryggsnack
    • Frågor BryggSnack
    • Buggar
  • Gamla BryggSnack
    • Maringuiden Informerar
    • Förslag
    • Buggar & Frågor
  • Båklubbar
  • Bella Falcon's Forum
  • Catalina klubben's Forum
  • Maximklubben's Forum Ämnen
  • Veteranbåtsklubben's Veteranbåtsnack
  • MV-Marin 6600 FC's Ämnen

Bloggar

Det finns inga resultat att visa.

Det finns inga resultat att visa.

Product Groups

Det finns inga resultat att visa.

Kategorier

  • Motorbåtar
  • Segelbåtar
  • Båtar övriga
  • Övrigt
  • Bella Falcon's Annonser
  • Catalina klubben's Annonser
  • Maximklubben's Annonser
  • Veteranbåtsklubben's Annonser

Hitta resultat i...

Hitta resultat som...


Datum skapat

  • Start

    Slut


Senast uppdaterad

  • Start

    Slut


Filtrera efter antalet...

Gick med

  • Start

    Slut


Grupp


Webb


Facebook


Plats


Interests


Båtens namn


Information

Hittade 1 resultat

  1. Mitt Nexuspaket har fungerat bra några år men nu har fartloggen fått fnatt. Vid jämn fart om c:a 5 knop visas plötsligt 0 och efter någon minut 10-20 eller mer. Sedan återgång till normal fart (kollas med GPS'n) och oftast sedan pendling igen mellan 0, normal fart och diverse höga värden. Som mest har båten seglat i 120 knop enligt mätaren, tro det eller ej...! Givaren (AIRMAR Triducer Multisensor) är helt ren och paddelhjulet snurrar lätt vid test inombords. Den sitter bra till några dm framför kölen. Alla andra värden verkar helt OK, dvs djup och temperatur visas med relevanta värden. Har kollat kabelanslutningarna till box mm och allt verkar OK. Även vindinstrumentet visar korrekta värden hela tiden. Har någon ett bra tips om felsökning??
×
×
  • Skapa nytt...