Gå till innehåll
onsdag 24 juni 2026

Sök

Visar resultat för taggar '#kastdäck'.

  • Sök efter taggar

    Skriv taggar separerade med kommatecken.
  • Sök efter författare

Innehållstyp


Forum

  • Båtar
    • SeglarSnack
    • MotorbåtSnack
    • TräSnack
    • LångfärdsSnack
    • RibBåtsSnack
    • EldriftsSnack
  • Teknik
    • Mek & Teknik
    • Bygg & Renovera
    • ElSnack
    • Navigation
  • Fritid
    • FiskeSnack
    • MatSnack
    • MiljöSnack
  • Övrigt
    • ÖvrigtSnack
    • OffTopic
    • Krönikor
    • Sumpen
    • Frågor
  • Maringuiden Informerar
    • Driftsinformation
    • Nyheter & happenings
  • Om Nya BryggSnack
    • Nya bryggsnack
    • Om nya Köp & Sälj
    • Förslag Bryggsnack
    • Frågor BryggSnack
    • Buggar
  • Gamla BryggSnack
    • Maringuiden Informerar
    • Förslag
    • Buggar & Frågor
  • Båklubbar
  • Bella Falcon's Forum
  • Catalina klubben's Forum
  • Maximklubben's Forum Ämnen
  • Veteranbåtsklubben's Veteranbåtsnack
  • MV-Marin 6600 FC's Ämnen

Bloggar

Det finns inga resultat att visa.

Det finns inga resultat att visa.

Product Groups

Det finns inga resultat att visa.

Kategorier

  • Motorbåtar
  • Segelbåtar
  • Båtar övriga
  • Övrigt
  • Bella Falcon's Annonser
  • Catalina klubben's Annonser
  • Maximklubben's Annonser
  • Veteranbåtsklubben's Annonser

Hitta resultat i...

Hitta resultat som...


Datum skapat

  • Start

    Slut


Senast uppdaterad

  • Start

    Slut


Filtrera efter antalet...

Gick med

  • Start

    Slut


Grupp


Webb


Facebook


Plats


Interests


Båtens namn


Information

Hittade 1 resultat

  1. Hejsan, ska köpa en båt nu till helgen, och är fast besluten att bygga en kastbrygga på den. Har lite frågor och funderingar: 1. Jag vill bara kunna stå på däcket, så inga luckor och dylikt i nuläget. Hur hade du/ni gjort? 2. Vill inte ha någon tygmatta på däcket, men funderar på att ta Biltemas bagagematta i plast/gummii, eller har ni några andra tips? 3. Vill göra bygget så enkelt som möjligt, så inget plastande, slipande just nu, däcket ska bara fungera, vill kunna fiska ifrån den, that´s it Ni får gärna visa bilder på några förslag Båten har mittpulpet, och är 4 meter lång, och 170 cm bred, 60cm djup, bilder kommer!
×
×
  • Skapa nytt...