Hejsan, ska köpa en båt nu till helgen, och är fast besluten att bygga en kastbrygga på den.
Har lite frågor och funderingar:
1. Jag vill bara kunna stå på däcket, så inga luckor och dylikt i nuläget. Hur hade du/ni gjort?
2. Vill inte ha någon tygmatta på däcket, men funderar på att ta Biltemas bagagematta i plast/gummii, eller har ni några andra tips?
3. Vill göra bygget så enkelt som möjligt, så inget plastande, slipande just nu, däcket ska bara fungera, vill kunna fiska ifrån den, that´s it
Ni får gärna visa bilder på några förslag
Båten har mittpulpet, och är 4 meter lång, och 170 cm bred, 60cm djup, bilder kommer!