Hej! Mitt stöldskydd på motorn har slutat fungera och jag undrar nu om någon har erfarenhet av att koppla ur stöldskyddet? Det har fungerat från och till en tid, men är nu helt död. Den fastnar helt enkelt i larmläge och kan inte slås av med varken fjärrkontroll eller manuell pinkod. Jag sitter med skägget i brevlådan eftersom jag ska göra två jobb imorgon tisdag och måste ha båten. Jag misstänker att jag inte kan få hjälp av ett proffs med så kort varsel och hoppas nu att detta forum kan vara till hjälp. Mvh Jonas