HEJ!
Tack för tipsen vad felet med vår båt kunde vara. Vi rev ner toppen idag, det var inget vackert, topplockspackning slut, samt en ventil fasbränd och böjd ventillyftare. Nu jagar vi en beganad topp, ska kolla på blocket och andra ställen. Nån som har eller vet någon som har en topp till B18 eller B20 i närheten av Falkenberg, så hör gärna av er. //Mikael