stessemicke
Medlemmar-
Innehålls Antal
10 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Nyheter
Kustkort
Forum
Bloggar
Galleri
Butiken
Köp&Sälj
Allt postat av stessemicke
-
Hur många fins det som har en wijko som dom använder vi kör med våran wijko sport 50hk mercury båda från -63 i mälaren västerås
-
Tack för tipset du har kanske räddat min båt sommar mvh micke i västerås du du har hjälpt mig förr med olika tips väldigt tacksam
-
varit tll tidölindö marin i västerås den finns inte längre att beställa pga av att det 11 splines nyare har 13 splines Senast ändrad av stessemicke | 16 juli 2010 | 16:25
-
hjälp var kan jag få tag i en propeller till min gamla mercury 50hk 1963 11 splines diameter 10 3/4 tum 3 blad har en gammal vetersn båt vill inte ha ny moter ...
-
Håller på att plocka isär detta men allt sitter som FA......... brukar det krävas lite våld för att slå isär detta . Driv axeln måste väl ur först Tacksam för tips
-
OK vet du vart jag kan hitta en spräng skiss så man vet vad som ska sitta var
-
Hejsan jag har också problem med växelstången på min mercuty 50hk 1963 . växelstången satt kvar i riggen när jag tog bort växelhuset när jag bytte impeller nu kan jag inte lägga i eller ur fram o back , axeln snurrar bará runt har något ramlat bort i huset??? mvh/ micke
-
Hejsan letar efter packningar mm till våran 63:a mercury 50hk Vit
-
Har en mercury 1963 50 hk var hittar reservdelar till denna?????????? Det kommer lite vatten vid ett tänd stift men den går som en klocka inget vatten i cyl kan det vara spricka i topp eller packningen????
