Gå till innehåll
söndag 28 juni 2026

Fredde77

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    1
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Fredde77

  1. Hej! Har en Raymarin ST40-logg med ekolod och funderar nu på att köpa en plotter till båten. Jag vill gärna ha en plotter som går att koppla ihop med ekolodet. Någon som vet hur detta fungerar? Är jag bunden till att köpa en Raymarine-plotter eller kan jag köpa vad som helst? Hur kopplas detta ihop? Tacksam för svar!
×
×
  • Skapa nytt...