Mercuy 75 -85 som bara har jävlats med mig i sommar, har botat div andra fel man nu går den bara på 3 av 4cyl, går ej på övesta cyl, har kollat stift, förgasare? ska ju inte vara någe fel för 2:a cyl går ju men den är rengjord flera gånger. Tändkablar är kollade, trodde först att den inte fick någe bränsle men stiftet är blött efter körning. Kan det vara tändspolen eller cdboxen eller någon annan del i tändningen som spökar, Startar utan problem men dålig tommgång tack vare bara 3cyl, Tacksam för Hjälp