Har en exakt likadan motor, den läkte också 2-taktsolja. Det verkade som att den snirpex som höll fast oljeslangen under oljetanken satt löst. Kika där också om du inte redan gjort det. Tycker det är oroväckande många snirpex runt alla slangar. Borde väl sitta lite stadigare grejor där kan jag tycka.