Gå till innehåll
fredag 19 april 2024

2858

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    9
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

0 Neutral

Om 2858

  • Placering
    Kadett
  1. Nån som har bra koll var man hittar reservdelar beg el nytt till bayliner? Ex vis ramar till fönster på friborden till en 2858 å lite smått å gott?
  2. Tack för tipset, men ett löjligt pris för en gammal bayliner....Kan få in en 87a med splitterny motor och drev för 160000, men tänkte jag skulle slippa ansträngningen.
  3. Hej nån som har eller vet nån som har en 2858 fly med midcabin att sälja??? Helst ejomc motor/drev... helst äldre mod typ 87-89 till ett rimligt pris? tack på förhand/ Pontus Senast ändrad av 2858 | 18 september 2008 | 10:46
  4. Nu pratar alla om varann...Det enda jag undrade var om det fanns en risk att båten kunde bli stoppad i någon tull om den inte var CE märkt?
  5. Va å kollade på den i söndags, heeelt slut. Motor gick inte på alla båten i skult dåligt skick, det ar en gammal ford och ett omc drev....Skulle inte vilja ha den ens för 50000
  6. Nja de har gått med på 11500 USD vilket e 75000kr så 250 hoppas jag verkligen inte det blir till slut. Jag har ju en maxgräns på 250 å det får man inte mycket 2858 för här hemma dessvärre....
  7. Nej nu missförstod du...Jag får hem en med ny motor å drev för 180000kr men samma båt med en gammal omc står för ca 300-350 vilket jag tycker e galet fel...Eller är det nån som har en 2858 till rätt pris?
  8. Jo jag vet, men en 2858 spritt ny volvo 25h å helt nytt drev. De begär 13500 dollar så även om skicket e för gräsligt så tror jag nog att det går att sälja igen hemma. Jag får hem den för ca 180000 skulle jag tippa, en 87 i hyggligt skick här e ju runt 350000 och då med omc... Men ni som ev kan import ni tror inte båten kan bli fast i Gbg eller i något land??
  9. 2858

    båtimport

    Känner någon till reglerna vid import!? Om man ska importera en äldre båt (87) måste den då vara CE-märkt? Tacksam för svar.../Lite osäker
×
×
  • Skapa nytt...