Har också precis köpt en SeaMax men en SeaMax1. Ungefär samma prisklass som din. Men hittar ingen information alls om den förutom att dom görs i Finland. En riktigt trevlig båt för övrigt! Får följa den här tråden för att se om någon info dyker upp!
Hej!
Har ganska nyligen inhandlat en snipa med plastskrov o mahogny-överbyggnad
av märke SeaMax1, finskbyggd. Finns inte mycket information att hitta om den båten.
Någon här som vet något mer om den modellen?
Â