Gå till innehåll
söndag 28 juni 2026

Storasyster

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    4
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

0 Neutral

Om Storasyster

  • Placering
    Landkrabba
  1. Här kommer the one and only SeaMax1! Elegant som få!
  2. Har också precis köpt en SeaMax men en SeaMax1. Ungefär samma prisklass som din. Men hittar ingen information alls om den förutom att dom görs i Finland. En riktigt trevlig båt för övrigt! Får följa den här tråden för att se om någon info dyker upp!
  3. Nej, vÃ¥r bÃ¥t har inte lika mycket överbyggnad o är av trä. Â
  4. Hej! Har ganska nyligen inhandlat en snipa med plastskrov o mahogny-överbyggnad av märke SeaMax1, finskbyggd. Finns inte mycket information att hitta om den båten. Någon här som vet något mer om den modellen? Â
×
×
  • Skapa nytt...