Gå till innehåll
onsdag 24 juni 2026

2HOT4U

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    583
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av 2HOT4U

  1. är det så? dom som säljer 2-takt som 2007 ljuger har jag hört
  2. dom hade stängt fick erbjudande att köpa en med 2-takt suzuki 30hk för 62000:- motorn var ny i kartong från 06 och båten 07 vad tror du om det ? sen fick jag höra att man inte får tillverka 2takt efter 2006 så alla som sålde 2taktare som års.modell 2007 ljuger sa han är det så?
  3. skicka mail till alla på HR´ s mail lista det va två som hade hemma snart är ju semestern över tänkte om man ska vänta och köpa under 2008 kommer HR att göra några ändringar på 435 tror ni eller på båtar ändrar man kanske inte lika mkt som en bil jag vet att gummit runt var svart år 2005
  4. det är den säkert men kostar ca.20000:- mer oxå har mailat hela HR´ s lista får se om man får svar till imorgon Senast ändrad av 2HOT4U | 23 juli 2007 | 23:49
  5. tackar några förslag på vem som kan ha hemma en HR435 med 30 el 40hk motor det är helt tomt runt sthlm och hos skoter anders
  6. vad tror ni om det eller räcker det med 30hk
×
×
  • Skapa nytt...