Gå till innehåll
fredag 26 juni 2026

BenHur

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    2
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

0 Neutral

Om BenHur

  • Placering
    Landkrabba
  1. Tack så mycket för båda inläggen. Jag skall kolla upp metodboken, även om billacken verkar vara en kul ide också..
  2. Hej allihopa, Jag är både ny här, samt hyggligt ny som båtägare. Jag köpte för två år sedan en äldre plastad träsnipa som jag är mycket nöjd med. Motorn går som en klocka, inredning (lackad fur med inslag av mahogny tror jag) ser bra ut och familjen är nöjd. Jag har egentligen bara en sak som jag inte är nöjd med och det är det plastade skrovet. Inte för att det är plastat (vilket jag vet att många av er anser vara helgarån) utan för att det är slitet och fult. Hur och med vad skall jag måla om skrovet ? Behöver jag förbehandla skrovet på något sätt ? Mycket tacksam för alla tips. P.S. Är det någon som kan se var båten skulle kunna komma ifrån ? Fabrikat etc ?
×
×
  • Skapa nytt...