-
Innehålls Antal
6 -
Gick med
-
Besökte senast
Om mig
Nu är det på G med min båt. Köl roder samt en del på insidan skall ordnas innan sjösättning. Hon saknar all form av inredning. Men det bygger vi på senare, nu ska det bara test seglas först.
Gabie är nu sedan mer än en månad tillbaka säkerhets besiktiad och sjö satt och provseglad. Allt funkar mycket bra.
