Hej,
Jag har en lös nit nedtill i metallbandet på skjutdörren i plexiglas. Den slår i när man skjuter in luckan som fastnar i spåret
Någon som haft liknande problem? På insidan sitter "mutter"-fästen fastmonterade som den verkar ha varit gängad i. Det ser ut som gängspår på niten men kan inte förstå hur den har skruvats fast då huvudet är platt och blankt utan spår. Bifogar bild.
Någon som har idé på hur jag kan fästa den igen? Eller är det bara att dra ut skiten?