Hej
Mitt underhus har varit på reparation (det var ett tag sedan) och upptäckte när jag skulle montera på det att nippeln till vatten/skvallerslangen var av där den ska anslutas med slangen. Började skruva av plastmuttern och då lossnade självaste huvudet och underdelen är fast i hålet (se bild på plastnippeln/muttern och hålet).
Har provat diverse för att få loss resterna men verkar sitta hårt. Några smarta tips på vad jag kan göra för att få loss plasten i skruvhålet?
Motorn är en Selva F60 från 2005. Måste varit gammal plast då den gick av så lätt.
Tack för hjälp!
Nisse