Gå till innehåll
onsdag 24 juni 2026

Nisse83

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    2
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

0 Neutral

Om Nisse83

  • Placering
    Landkrabba

Senaste Profilbesöken

Blocket med senaste besökare är inaktiverat och visas inte för andra besökare.

  1. Tack har kikat lite men inte funning något intressant. Dock förstått att det är kopplingen till speedometern och inte skvallerslangen. Likväl måste det ut för att jag ska kunna sätta I en ny..
  2. Hej Mitt underhus har varit på reparation (det var ett tag sedan) och upptäckte när jag skulle montera på det att nippeln till vatten/skvallerslangen var av där den ska anslutas med slangen. Började skruva av plastmuttern och då lossnade självaste huvudet och underdelen är fast i hålet (se bild på plastnippeln/muttern och hålet). Har provat diverse för att få loss resterna men verkar sitta hårt. Några smarta tips på vad jag kan göra för att få loss plasten i skruvhålet? Motorn är en Selva F60 från 2005. Måste varit gammal plast då den gick av så lätt. Tack för hjälp! Nisse
×
×
  • Skapa nytt...