Jag lade märke till att jag har ett glapp i utgående axel på sd20 drevet. När växel ligger i kan man vrida axeln c:a 1 cm. Jag undrar om det är normalt? Jag har kollat drevet men det verkar ok. Kan möjligtvis vara klokopplingen i överhuset.Men som sagt det kanske är normalt.
Tacksam för synpunkter.