Jag har fått problem med min motor,mercery 50hk.
Får en varningssignal när jag kör upp båten i över 14 knop,har en Bella 490.....men kan köra i låga farter hur länge som helst utan varningssignal.
Har en ordentlig "skvallerstråle",kylvatten,kan tillägga att jag är en riktig amatör på ämnet.
Någon som vet vad det kan vara för fel?