Gå till innehåll
fredag 26 juni 2026

AlexanderK

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    1
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av AlexanderK

  1. Hej Tunafishburk, Vi har samma problem med läckage i packningen till oljekylaren "ovanligare modellen". Hittade denna tråd och tänkte jag testar att fråga. 1.Hittade du packningar? 2. vet du vad den modellen av oljekylare kallas? Mvh. Alexander Karlsson
×
×
  • Skapa nytt...