Hej!
Kommit över en glastron GT 150' renoveringsbehov, med bl.a omlackering, byte av golv samt ev klä om stolarna.
Nyrenoverad motor, mercury 115hk rak sexa.
Då jag är helt ny i branschen och köpte denna spontant så är min fråga följande: är detta en något häftigt att ha ? Den har ju en viss historia.