hejsan!
motorn går jätte fint framåt inga problem med full fart. men det blir problem när man ska backa. den börjar varva som den ska men rör sig väldigt långsamt bakåt.
hejsan!
jag har en ryds 23 WA som jag åker mycke wakeboard efter. är det nån som vet hur mycket targabågen klarar av.
tänkte isåfall svetsa fast en liten ring där