Har ett penta ms3b i min nidelv 28. När jag kör på tomgång med växeln i och ger gas rycker/hackar det innan jag får "fäste". Kom plötsligt förra helgen och problemen verkar ha tilltagit sedan dess. Inga missljud eller andra problem. Motorvarvet är konstant, vilket jag tycker är märkligt. Oljan ser perfekt ut och byttes av fackman. Nivån är bra. Nån som har en idé om vad i @#$/^&! det kan vara?