Världens ledande seglingsserie ISAF World Match Racing Tour har just annonserat vinnarna av 2010 WMRT Awards. Stena Match Cup Sweden tog hem två utmärkelser Best Audience Engagement och Best Event Marketing Campaign. - Vi är väldigt glada att få ett sådant kvitto på att evenemanget är uppskattat. Och vi tackar vår fina publik för priset Best Audience Engagement. Seglarna har sällan så stor och nära publik som i Marstrand, något vi vet är väldigt uppskattat, säger Jan Torstenson, VD på Brandspot. Som norra Europas största seglingstävling utgör Stena Match Cup Sweden en av nio VM-deltävlingar i WMRT. I år dubblar evenemanget antal priser från ifjol och är det evenemang som näst efter Monsoon Cup tog hem flest utmärkelser. Även ifjol gick priset om Best Event Marketing Campaign till Match Cup Sweden. - Vi har jobbat med Stena Match Cup Sweden i ett par år nu och illustrationsmanéret har fått mycket uppmärksamhet. Tillsammans med en välplacerad kampanj blev det ett lyckat koncept. Nu förnyar vi oss i år och skiftar manér. Hoppas att det faller ut lika väl, säger Anna Reynold, VD på reklambyrån Milk. Utmärkelserna i WMRT Awards är fördelade efter en omröstning bland press, seglare, domare samt World Match Racing Tours personal och leverantörer.
Av Gäst
Av Gäst •
Internationella utmärkelser till Stena Match Cup Sweden
Logga in för att följa detta
Följare
0
Världens ledande seglingsserie ISAF World Match Racing Tour har just annonserat vinnarna av 2010 WMRT Awards. Stena Match Cup Sweden tog hem två utmärkelser Best Audience Engagement och Best Event Marketing Campaign.
Logga in för att följa detta
Följare
0

Rekommendera Kommentarer
Det finns inga kommentarer att visa
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Skapa ett konto
Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!
Registrera ett nytt kontoLogga in
Medlem på maringuiden.se? Logga in här.
Logga in nu