Gå till innehåll
söndag 28 juni 2026

Ockelbo-Ht-16

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    102
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Ockelbo-Ht-16

  1. Hej alla kloka båtskruvare! Ja har köpt mig en båt med en Johnson 70 hästare på. första provturen gick den som en klocka, svara bra vid gaspådrag å plana som en dröm Överlyckig över mitt klipp gjorde jag klart det sista å la i den i sjön ja ska ha båten i. Packa i fika familj å hund å skulle dra iväg på en mysdag på sjön. Då kom problemet! Den svarade inte alls på gasen, Men efter ett tag på tomgång så började den gå bättre å tillslut gick den som den gjorde vid första provturen. den blev nog bara sur tänkte ja. men nästa tur var det likadant å nästa oxå. Det ja har märkt nu är att om man kör på tomgång å puttrar fram ett tag så kommer den tillslut, Även om den inte går helt ok då heller. Vad kan detta nu bero på, funderar på att den suger luft någonstans så ja ska byta blåsa å prova mig fram, Men om det inte blir bättre vart ska man börja leta då? Mvh Peter
×
×
  • Skapa nytt...