Söndag 28 juni 2026, 175 entusiaster online
dinomin Sjöbod
PresentationBloggbokFotoalbumKöp & säljForuminläggMina båtar
Senaste i bloggboken
Inga loggar hittades
Senaste fotoalbumen
Inga fotoalbum hittades
Senaste foruminläggen
Senaste Köp & Sälj annonser
Inga annonser hittades
Presentation
Köpte båten sommern 2005Var tidigare ägare av en träsnipa i 7 metersklassen
Vore kul att få tips av någon med en Bella660
Har ni gjort några ombyggnader el.dyl.
Skicka email till dinomin
| Användarnamn (alias): | dinomin |
| Län: | Östergötland |
| Medlem sedan: | 05-09-18 kl 18:43 |
| Senast inloggad: | 10-08-12 kl 19:12 |
| Antal inloggingar: | 22 |
| Antal foruminlägg: | 0 |
| Medlem i klubbar: | Inga klubbar |
Mina båtar

