raol 792 Posted October 2, 2020 Nyss fick jag en varning från min webbläsare att certifikatet gått ut för sidan. Bara så ni vet. @siteadmin @stavhammar 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
0 kossor 680 Posted October 2, 2020 Lika här går knappt svara på frågor. Står i min webbläsare att ej säker anslutning Quote Share this post Link to post Share on other sites
0 Georg_Ohm 2,216 Posted October 2, 2020 Testar. Kanske det går lättare med annan webbläsare? Quote Share this post Link to post Share on other sites
0 stavhammar 212 Posted October 2, 2020 Vet detta. Jagar rätt person för att lösa detta. //stavhammar Quote Share this post Link to post Share on other sites
0 stavhammar 212 Posted October 2, 2020 7 timmar sedan skrev raol: Nyss fick jag en varning från min webbläsare att certifikatet gått ut för sidan. Bara så ni vet. @siteadmin @stavhammar Hej igen Detta är nu löst och nya certifikat är installerade. Nya från Google och dessa skall tydligen uppdatera sig själva så dom skall inte gå ut igen. Skall dock övervaka detta till årsskiftet så det funkar korrekt. Tack för informationen och testerna av detta! //stavhammar 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
0 LonelyBird 150 Posted October 2, 2020 32 minuter sedan skrev stavhammar: Hej igen Detta är nu löst och nya certifikat är installerade. Nya från Google och dessa skall tydligen uppdatera sig själva så dom skall inte gå ut igen. Skall dock övervaka detta till årsskiftet så det funkar korrekt. Tack för informationen och testerna av detta! //stavhammar Tack, det fungerar för mig igen. Bara som feedback... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nyss fick jag en varning från min webbläsare att certifikatet gått ut för sidan. Bara så ni vet. @siteadmin @stavhammar