Gå till innehåll
onsdag 24 april 2024
Lennartd

örnvik 575mc

Rekommendera Poster

ja, det var min första tanke, men på styrbordssidan finns inte motsvarande, se ny bild, 

20200628_134150.JPG

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ska den vara bäddbar? Så fall borde det vara för någon iläggsskiva. Men tusan vet hur. Ligger en sådan på min brygga. Ser jag ägaren någon dag ska jag försöka komma ihåg att fråga. 

Vad är luckan i soffan hittom bordet till för? Plats för toa eller kan man sätta dyna så man kan sitta i färdriktningen eller något sådant?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte heller hur man har tänkt, ja fråga gärna om du träffar ägaren, kanske finns det någon skiva med ben att komplettera med.

Jag tror att luckan kan vara till för en portapotti, men det är bara en gissning.

om det är för att passageraren ska kunna sitta i färdriktningen kommer denne att

kunna vila hakan i knäna.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Var vid båten igår men örnvikägaren var inte där, när jag tänkte efter har jag inte sett honom mycket alls i år. Ska föröka komma ihåg. 

Antar att du inte har någon instruktionsbok till den eller några broschyrer från när den var ny? 

Kan det gå att hitta på nätet? Släng iväg ett mejl till örvik och fråga om de minns hur det ska vara eller om det finns broschyrer eller instruktionsbok du kan få kopia på. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...