Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
Kenneth_S

Termostat TMD 40B

Rekommendera Poster

Jädra tur för mig att det här forumet finns. Har jag inte frågor om lillebåten, så är det om storebåten - Som i detta fallet.

 

VP TMD 40B

Jag tänkte mig att byta termostat, och har beställt via Wahlborgs. Jag fick för mig att det ska vara två termostater, men tjejen jag pratade med sa att det är bara ett... Vilket stämmer: Två termostater, eller ett?

 

Ser fram mot svar.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hittade ett klipp på Youtube som visar att det är två, så jag får beställa ett till 🙂

 

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ännu mera klarhet verkar det vara nu när jag kollar i Champagnelady: Två st, ett 70 graders och ett 76 graders. 

 

Så det blir till att göra om beställningen igen. De på Wahlborgs börjar nog bli griniga på mig nu... 😳😊

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det tycker jag inte de ska vara. Det var ju de som ställde till det från början med att lura i dig att det bara var en termostat.

  • Haha 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
20 timmar sedan skrev FinaKillen:

Det tycker jag inte de ska vara. Det var ju de som ställde till det från början med att lura i dig att det bara var en termostat.

Jo, så är det. Blev lite misstänksam faktiskt då jag hade ett uns av en svag aning om att det skulle vara två st. Nu vet jag 🙂

 

Beställde två st 76 graders (att de ska öppna för kylning vid runt 76 grader) så det blir fullt kylspjäll samtidigt 🙂

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...