Hagman1000 1 Posted June 9, 2020 (edited) Jag har nyss köpt en princess 360 som är en 95-a och jag undrar om bränsletankarna är rostfria original. Eftersom han som jag köpte båten av hade ingen aning om dom var rostfria. Edited June 9, 2020 by Hagman1000 Share this post Link to post Share on other sites
Stalbat 0 Posted June 30, 2020 Går det att se tankarna? Share this post Link to post Share on other sites
Hybro 955 Posted June 30, 2020 Testa med en magnet. Rostfritt är inte magnetisk, i vissa fall svagt. Share this post Link to post Share on other sites
ChristerN 2,094 Posted June 30, 2020 1 timme sedan skrev Hybro: Testa med en magnet. Rostfritt är inte magnetisk, i vissa fall svagt. Fast om alternativet är att tankarna är i aluminium så hjälper inte magneten... 😉 Share this post Link to post Share on other sites
Antu 1 Posted July 8, 2020 Jag har ingen aning om tankarna men undrar hur du tycker att båten är? Funderar på att köpa en nämligen. Men Forbina, Nord West, Nimbus och Storebror har ju liknade modeller. Vore kul att höra lite om vad du tycker om din båt. Om det är ok att kapa tråden. 😀 Share this post Link to post Share on other sites