Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
springer

Yamaha Propeller

Rekommendera Poster

Någon som vet någon hemsida där det går att se priser och beställa Yamaha original propeller? 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har bara hittat utomlands. Vad skall du ha för propeller?

Holland

USA

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack! Jag har också bara hittat utomlands men skulle vilja ha en svensk sida. Jag har bytt motor till en ny Yamaha F60 och den varvar bara 5400 så jag funderar på att byta så jag kommer upp i rekommenderat 6000 varv. Jag skulle bara vilja se vad en orginal propeller jämte en annan propeller kostar.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
9 timmar sedan skrev springer:

Tack! Jag har också bara hittat utomlands men skulle vilja ha en svensk sida. Jag har bytt motor till en ny Yamaha F60 och den varvar bara 5400 så jag funderar på att byta så jag kommer upp i rekommenderat 6000 varv. Jag skulle bara vilja se vad en orginal propeller jämte en annan propeller kostar.

Kolla in drev.se de har så vitt jag vet både Yamaha och andra märken.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
2020-05-29 vid 06:49 skrev springer:

Tack! Jag har också bara hittat utomlands men skulle vilja ha en svensk sida. Jag har bytt motor till en ny Yamaha F60 och den varvar bara 5400 så jag funderar på att byta så jag kommer upp i rekommenderat 6000 varv. Jag skulle bara vilja se vad en orginal propeller jämte en annan propeller kostar.

Är också ute efter en efter att naggat sten :( 

har idag en 11 1/8 x 16G på en buster lx. 
kommer bara upp i 5200 varv idag med 24 knop. Vad hade du för orginal på din yamaha 60 motor?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...