Gå till innehåll
fredag 19 april 2024
antee

Midsommar i mälaren

Rekommendera Poster

Hej. Några förslag på midsommar fitande i mälaren?? //Ante

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Pocke

Mariefred brukar vara populärt. Strängnäs har en klubbholme som det brukar kunna vara lite aktivitet på.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej, Sundbyholm eller Ängsö Kyrkviken naturhamn har vi varit några gånger, men det är inte så mycket hålligång där. Trevlig midsommar! :-)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Gärna barn vänligt grabbarna är 3 och 5 Tack för dom förslagen jag fått men sundbyholm lite långt annars så är det jatte fint där. Jag har båten på norra björk fjärden.. Björk ö / birka var en tanke som jag hadde någon varit där en midssomar??? //Ante

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Trevligt ställe nära stockholm: Drottningholm, Fogelön, (mycket båtar, sopmaja, dass, fina klippor, skyddat läge) Nära Mariefred: Herrestaviken, (lite lugnare, skyddat läge, fin natur) Ha en trevlig midsommar!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

själv tar man båten över till sommarstället och dansar lite runt stången och sen tar man några öl på de och sover över till dan efter då man tar båten hem igen.. Glad midsommar på er alla där ute!!! Mvh Fredrik

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Jens Schöldström

Jag har liksom Ante också ungar och är lite intresserad av Birka på midsommar. Är det någon som känner till om det är något midsommarfirande där? Eller om det i alla fall brukar vara andra barnfamiljer där vid midsommar. Man vill ju liksom inte vara enda båten där...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Pocke

Jag har visserligen inte varit på Björkö just midsommarafton men däremot på midsommardagen. Men på midsommardagen var det förvånansvärt lite folk, tyvärr så vet jag inget om aktiviteterna på midsommarafton.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Mats A

Härjarö camping har midsommarfirande om jag kom ihåg rätt och det ligger nära Birka/Björkö finns väl oxå en gästhamn i nära anslutning.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Jonas

Hur är det med Slandö kalv? får man ligga där på midsommar utan att vara medlem (Kulbbholme).

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej det blev härjar ö med ett mycke gott resultat. //Ante :-tackar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...