queenmia 0 Posted October 31 Hej, jag har köpt en häftig motorbåt men vet inte vad det är för tillverkare och modell. Någon som har en aning? Tack för er hjälp! Se tre bilder jag skickar med. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lintott 477 Posted November 1 14 timmar sedan skrev queenmia: Hej, jag har köpt en häftig motorbåt men vet inte vad det är för tillverkare och modell. Någon som har en aning? Tack för er hjälp! - - - Det där är ingen häftig motorbåt, det är värre än så. Det är en riktigt häftig racerbåt som nog använts för att köra tävling med. Föraren framtill o navigatören bakom med interkom emellan. Leta upp någon sida för racerbåts-/tävlingsintresserade. Där finns nog bättre koll på vad det är för båt. PS: Välkommen till Maringuiden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
queenmia 0 Posted November 1 6 timmar sedan skrev Lintott: Det där är ingen häftig motorbåt, det är värre än så. Det är en riktigt häftig racerbåt som nog använts för att köra tävling med. Föraren framtill o navigatören bakom med interkom emellan. Leta upp någon sida för racerbåts-/tävlingsintresserade. Där finns nog bättre koll på vad det är för båt. PS: Välkommen till Maringuiden. Haha, det var ju kul att höra! Jag får gå in på nåt forum för mer info. Tack för info! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tugge 131 Posted November 2 Kolla inne på http://www.boatlife.se/ om någon vet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MinbusNimbus 37 Posted November 3 Ball båt. Och mer bilsäten i båtar NU 🙂 Quote Share this post Link to post Share on other sites
queenmia 0 Posted November 3 8 timmar sedan skrev MinbusNimbus: Ball båt. Och mer bilsäten i båtar NU 🙂 Haha, ja eller hur! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roglin1 0 Posted November 12 Kolla Jofa 500 Sport. Quote Share this post Link to post Share on other sites
queenmia 0 Posted November 12 1 timme sedan skrev Roglin1: Kolla Jofa 500 Sport. Hej och tack! Det ser precis ut som min. Här ska googlas! Quote Share this post Link to post Share on other sites