Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
Gäst

Frewi AB

Rekommendera Poster

Gäst

Är det någon som har någon info om Frewi AB? Brukar beställa färger därifrån till mina och mina kunders skorvar, men nu verkar webshopen ligga nere och får inget svar via mejl eller telefon? Skulle vara intressant att veta om dom lagt ner permanent, eller om det är något tillfälligt avbrott? Tyckte dom var så bra att handla med, så vill helst inte leta efter en ny leverantör

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag kan tyvärr ge färsk information. Gjorde en beställning i deras webshop för två veckor sedan och betalade via swish till det nummer som angavs i orderbekräftelsen. Därefter har jag inte hört någonting. De svarar varken på mail eller telefon, har också försökt ringa den som står registrerad som vd i bolaget. Har mailat och begärt att häva köpet och få pengarna återbetalda, men så har inte skett.

 

Trist eftersom jag i likhet med andra haft goda erfarenheter av att handla från Frewi. Återkommer givetvis när jag förhoppningsvis får höra av dom.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När jag frågade angående webbshoppen i höstas ( då gick det inte att lägga order) så fick jag svaret ”jag håller på och sälja företaget” 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var tråkigt att höra.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde en beställning för ett tag sen och swishade pengar. Fick efter två veckor och flera påstötningar svar att varan inte fanns. Sen tog det en månad och massor av mail innan jag till slut fick tillbaka pengarna. Mycket trist då jag förut bara haft goda erfarenheter.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Efter att jag tidigare per mail avbeställt ordern så fick jag nu drygt två veckor senare tillbaka pengarna, så slutet gott om än att jag under tiden fick köpa kapellruta på annat håll. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...