Gå till innehåll
tisdag 23 april 2024
Hydrojonte

Hydrolift f23

Rekommendera Poster

Nä, här inne är det nog knappt nån som äger eller har ägt en Hydrolift pga att på mg kör vi familjebåtar med gasolspis och naturtoa som man kan bo i samt för fiske med plattbottnar icke djupa V:rolleyes: jag är nog den ende som kör med djup V botten här inne. På boatlife.se där har du en hel del som kör Hydrolift!!

 

Äger ingen ännu men inom en snar framtid så. Den är riktigt cool den generationen som du har som profilbild och har fin planingströskel👍. Men jag skulle nog ta utombordarversionen alla dagar eftersom inombordar 6 ´orna i dessa inte är så bra men V8 då är det helt andra regler som gäller, inombordarformat då förstås. En lyxig racer stryr/mittpulpet;)vajert mmmmmmumma!!!

Redigerad av Pilletant447

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Synd att det är helt omöjligt att bli medlem i boatlife.se bara, jag har försökt flera gånger under ett va halvår utan att lyckas tyvärr. Verkar finnas mycket kul där om man gillar att åka fort

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
28 minuter sedan skrev Carrera86:

Synd att det är helt omöjligt att bli medlem i boatlife.se bara, jag har försökt flera gånger under ett va halvår utan att lyckas tyvärr. Verkar finnas mycket kul där om man gillar att åka fort

Jo ru många hydrolifts och powerboats. Det fanns ett inlägg i en tråd från förra veckan tror jag det var om det där, tror att hemsidans ägares mailadress stod där. Själv är jag medlem men kan inte logga in, har glömt lösenordet:rolleyes::D och de svarar ej när man mailar:blink:. Antar att ägaren har lagt sidan lite på is?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...