Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
kmz

Spräckt glaskopp CAV

Rekommendera Poster

Japp då harman alltså lyckats att spräcka glaskoppen när man gjorde ett försök att byta filter... klumpigt och korkat jodå... men när man tror att det är väl en enkel sak att skaffa en ny sådan så går man bet.... Ett frenetiskt googlande ger dock vid handen att det finns en firma i Lysekil som saluför denna som reservdel... Men att via Google finna en firma i Göteborg som tillhandahåller enbart glaskoppen verkar omöjligt... Får väl finna mig i att köra staden runt i morgon för att kolla med de stora handlarna om de möjligtvis kan förse mig med min efterlängtade glaskopp.... Om ni tycker jag är gnällig så är det helt korrekt... Och varför skulle det vara så enkelt som att man bara skriver in Glaskopp Reservdel Cav Göteborg i sökmotorn?? Njet... man får förse staten med lite skattekronor och trängselavgift när man imorgon anträder en fordonsmarsch längs stadens gator och torg    =)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
1 timme sedan skrev kmz:

Japp då harman alltså lyckats att spräcka glaskoppen när man gjorde ett försök att byta filter... klumpigt och korkat jodå... men när man tror att det är väl en enkel sak att skaffa en ny sådan så går man bet.... Ett frenetiskt googlande ger dock vid handen att det finns en firma i Lysekil som saluför denna som reservdel... Men att via Google finna en firma i Göteborg som tillhandahåller enbart glaskoppen verkar omöjligt... Får väl finna mig i att köra staden runt i morgon för att kolla med de stora handlarna om de möjligtvis kan förse mig med min efterlängtade glaskopp.... Om ni tycker jag är gnällig så är det helt korrekt... Och varför skulle det vara så enkelt som att man bara skriver in Glaskopp Reservdel Cav Göteborg i sökmotorn?? Njet... man får förse staten med lite skattekronor och trängselavgift när man imorgon anträder en fordonsmarsch längs stadens gator och torg    😃

Finns även hos vilken traktorverkstad som helst som jobbar med tex Massey Ferguson, sitter på de flesta engelska traktorer av lite äldre modell. Onödigt att köpa dyrt hos en båttillbehörsaffär. 

Här ett tips till

Screenshot_20190630-174049_Chrome.jpg

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Strålande information.... Nu ser ju läget ljust igen... Tackar för hjälpen.. =)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
11 minuter sedan skrev kmz:

Strålande information.... Nu ser ju läget ljust igen... Tackar för hjälpen.. 😃

Så lite så 

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...