Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
  • 0
Cooper

Kan inte lägga till "Mina båtar"

Fråga

Skapade precis ett konto här på maringuiden.se och upptäckte att jag inte kan lägga till flera båtar under rubriken "Mina båtar" under mina "profilinställningar". Funkar bara att lägga upp en rubrik, en text och en bild som syns på min profil. Ser att många användare har flera båtar upplagda med info om t.ex. inköpsår, inköpspris, omdöme, förbättringar, för- och nackdelar som är sökbara i "Medlemmars båtar". 

 

Jag är en van IT-människa men kan inte för mitt liv lista ut hur jag lägger upp flera båtar med dessa detaljer. Är detta en känd bugg eller behöver jag utökade rättigheter?

 

Mvh / Christian

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

3 svar till denna fråga

Rekommendera Poster

  • 0
2 timmar sedan skrev Cooper:

Skapade precis ett konto här på maringuiden.se och upptäckte att jag inte kan lägga till flera båtar under rubriken "Mina båtar" under mina "profilinställningar". Funkar bara att lägga upp en rubrik, en text och en bild som syns på min profil. Ser att många användare har flera båtar upplagda med info om t.ex. inköpsår, inköpspris, omdöme, förbättringar, för- och nackdelar som är sökbara i "Medlemmars båtar". 

 

Jag är en van IT-människa men kan inte för mitt liv lista ut hur jag lägger upp flera båtar med dessa detaljer. Är detta en känd bugg eller behöver jag utökade rättigheter?

 

Mvh / Christian

 

Hej 

Det är en dela av systemet som håll er på att migreras och det är inte klart ännu.

Men vi jobbar på det. Så det skall komma inom snar framtid.

Mer detaljer att välja att lägga upp och då flera båtar. I det tidigare systemet så fanns denna möjlighet och den kommer åter.

 

//stavhammar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Detta verkar inte vara löst ännu? Kan fortfarande inte hitta min sjöbod på ett enkelt sätt och väl där kan jag inte lägga till en båt.

 

/R

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...