Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
  • 0
Mackey

Knapp "överallt" för senaste ämnen

Fråga

Hej!

 

På telefon och platta finns alltid en knapp överst, till vänster om pluset,  som tar än till de senaste ämnena.

 

 

1743422609_Senastemnenptfnochplatta.jpg.a8d711afab428cbb73a6d57a4b0b8573.jpg

 

 

Det skulle vara bra om det gick att fixa samma knapp när man använder datorn, går det?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

5 svar till denna fråga

Rekommendera Poster

  • 0
1 timme sedan skrev Mackey:

Hej!

 

På telefon och platta finns alltid en knapp överst, till vänster om pluset,  som tar än till de senaste ämnena.

 

 

1743422609_Senastemnenptfnochplatta.jpg.a8d711afab428cbb73a6d57a4b0b8573.jpg

 

 

Det skulle vara bra om det gick att fixa samma knapp när man använder datorn, går det?

 

Hej.

 

Den finns redan men är inte en knapp utan en länk.

Högst upp precis över facebook rutan står det "Ej läst innehåll" och samma ikon som på mobilen.

Inte lika tydligt men där är den. Skall kolla upp om det går att göra det tydligare men behöver hålla koll på om detta ändrar funktionen. Eftersom designen är mobile first så behövs det ta hänsyn till detta.

 

Men skall kolla på det och lägger till det i min lista inför nästa uppdatering.

 

Trevlig helg!

 

//stavhammar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Ja där är den ju...

 

När jag gör webbsidan smal på datorn så hoppar den upp och ser likadan ut som på plattan och telefonen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
Postad (redigerade)

Jamen precis, inser nu att min gamla favoknapp enligt bilden heter just `ej läst innehåll".
Oumbärlig snabbknapp såväl som naturliga ingången till MG-forumet kan jag tycka.
Visst har den länk att sparas som favorit i webbläsaren, testa denna? (<---edit: har tagit bort länken, plötsligt gjorde facebooks otrevliga ansikte entre, se nytt inlägg nedan!??)
Edit tillägg: angående forumspaltens bredd/inzoomning brukar jag ctrl+ respektive ctrl- tills jag är nöjd.
 

allaforum.inlägg.png

Redigerad av Thomas-1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Va katten hände, plötsligt fick jag otrevlig makt att rösta upp eller ner inlägg á la facebook?
Se skärmdump nedan.
Aldrig jag går med i facebook, men nu hamnade jag plötsligt där ändå??

facebook.skit.png

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
2019-05-31 vid 17:46 skrev Thomas-1:

Va katten hände, plötsligt fick jag otrevlig makt att rösta upp eller ner inlägg á la facebook?
Se skärmdump nedan.
Aldrig jag går med i facebook, men nu hamnade jag plötsligt där ändå??

facebook.skit.png

Det är bara för dig vi skapat detta 😆

 

Nej men allvarligt talat så är det en funktion som finns i vissa av delar av forumet.

Det är forum av typen frågor/svar eller förslag. Och bara dessa i Om bryggsnack.

Finns inte i dom vanliga delarna av forumet  och kommer inte att kopplas på dör heller. Får räcka med gillaknapp liksom!

 

//stavhammar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...