Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
  • 0
kossor

Tråden visas ej i inlägg

Fråga

Postad (redigerade)

Hallå Stavhammar varför syns inte min tråd på förstasidan nya inlägg längre för, då jag uppdaterar den. Man ser den endast från forum och nya inlägg när man klickat in sig där. Den visas alltså inte med klockslag osv på första sidan, något måste vara fel någonstans. // Peter

Redigerad av kossor

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

12 svar till denna fråga

Rekommendera Poster

  • 0
23 timmar sedan skrev kossor:

Gjorde ett inlägg nu och den syns ej tråden alltså men kommer upp om du klickar på forum senaste inlägg. Mycket märkligt.

I vilket forum är tråden som inte syns postad?

Kan vara att vi filtrera vissa grejor.

Och exakt vilken listning syns respektive inte syns inlägget.

 

Det kan ju vara lite knivigt att hitta orsaker ibland.

Men klart det skall lösas!

 

//stavhammar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

För mig visas dina nya nlägg överst i vyn nya inlägg (så länge de är nyast iaf :) ). 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
1 minut sedan skrev ChristerN:

För mig visas dina nya nlägg överst i vyn nya inlägg (så länge de är nyast iaf :) ). 

Märkligt hela familjen kollat med telefoner och datorer, men vi ser inte de som du ser.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
Postad (redigerade)

Kan tillägga att jag nu raderat hela minnet i datorn samt tagit bort länken hit och lagt till allt igen fortfarande ser då vi inget skumt.

 

Detta gäller endast tråden " Då har man bytt båt då " andra trådar ser jag som vanligt.

Redigerad av kossor

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
2019-03-24 vid 12:16 skrev kossor:

Hallå Stavhammar varför syns inte min tråd på förstasidan nya inlägg längre för, då jag uppdaterar den. Man ser den endast från forum och nya inlägg när man klickat in sig där. Den visas alltså inte med klockslag osv på första sidan, något måste vara fel någonstans. // Peter

Hej. Låter skumt.

Men svårt att återskapa.

Kan det vara något filter som aktiverats?

Listningen går ju att filtrera.

Skall kolla om jag finner något i felloggarna.

Screenshot_20190328-085707.png

Screenshot_20190328-085542.png

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Ja det är ju märkligt en del ser inlägget och vi inte, har kollat med ungarnas plattor och lika där.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
3 timmar sedan skrev kossor:

Ja det är ju märkligt en del ser inlägget och vi inte, har kollat med ungarnas plattor och lika där.

 

Kolla in filtret. Eftersom det är din egna tråd så kanske det är någon inställning där eller i profilinställningen. Hittade inget fel i loggarna.

 

Skulle möjligen vara en tillfällighet. När sökindexen byggs om så ser man inte en del grejor tills det är färdigbyggt. Men det tar ju högst 5 sekunder i detta fall.

 

//stavhammar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
57 minuter sedan skrev stavhammar:

 

Kolla in filtret. Eftersom det är din egna tråd så kanske det är någon inställning där eller i profilinställningen. Hittade inget fel i loggarna.

 

Skulle möjligen vara en tillfällighet. När sökindexen byggs om så ser man inte en del grejor tills det är färdigbyggt. Men det tar ju högst 5 sekunder i detta fall.

 

//stavhammar

Ok ska göra ett inlägg igen, men om felet låg i min dator, borde de ju funka med ungarnas eller frun plattor / mobiler, är ju det som är så märkligt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
2 minuter sedan skrev kossor:

Ok ska göra ett inlägg igen, men om felet låg i min dator, borde de ju funka med ungarnas eller frun plattor / mobiler, är ju det som är så märkligt.

Gjorde ett inlägg nu och den syns ej tråden alltså men kommer upp om du klickar på forum senaste inlägg. Mycket märkligt.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
6 timmar sedan skrev kossor:

Ok ska göra ett inlägg igen, men om felet låg i min dator, borde de ju funka med ungarnas eller frun plattor / mobiler, är ju det som är så märkligt.

Du använder väl samma konto "kossor" när du tittar på forumet via olika plattor/mobiler/PC. Då finns felet kanske att hitta i dina kontoinställningar som i så fall är den "gemensamma nämnaren".

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
10 timmar sedan skrev Lintott:

Du använder väl samma konto "kossor" när du tittar på forumet via olika plattor/mobiler/PC. Då finns felet kanske att hitta i dina kontoinställningar som i så fall är den "gemensamma nämnaren".

Ja lintott har funderat på det, men skriver jag i tråden så syns den inte även fast jag ej loggar in, och då har ju inte kontot i sig något med det hela att göra.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...