Gå till innehåll
tisdag 19 mars 2024
Kenneth_S

Akterpulpit Nidelv 28...

Rekommendera Poster

Medans jag ändå är i gång med frågor inför vårrustning o så, så kan jag ställa en till...

 

Jag har sett en massa Nidelv 28:or med akterpulpitstag. Mycket praktiska grejer tycker jag.

 

Är det någon här på forumet som har Nidelv 28, med detta akterpulpitstag, och som kan tipsa mig om vart man kan köpa?

 

Eller annan som kan tipsa vart man kan köpa dessa?

 

Jag har varit inne på Hjertmans, men tyckte inte att de hade vad jag ville ha.

 

 

jag har mailat till 

 

Nilsen A/S i Norge, men de har inte svarat... Såp nu står mitt hopp till er 😀

 

Någon som vet...?

 

Ser fram mot svar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
4 timmar sedan skrev Kenneth_S:

Medans jag ändå är i gång med frågor inför vårrustning o så, så kan jag ställa en till...

 

Jag har sett en massa Nidelv 28:or med akterpulpitstag. Mycket praktiska grejer tycker jag.

 

Är det någon här på forumet som har Nidelv 28, med detta akterpulpitstag, och som kan tipsa mig om vart man kan köpa?

 

Eller annan som kan tipsa vart man kan köpa dessa?

 

Jag har varit inne på Hjertmans, men tyckte inte att de hade vad jag ville ha.

 

 

jag har mailat till 

 

Nilsen A/S i Norge, men de har inte svarat... Såp nu står mitt hopp till er 😀

 

Någon som vet...?

 

Ser fram mot svar

Finns kanske inte att köpa färdiga från hyllan beroende på ålder på båten. Men det finns ju firmor som jobbar med rostfritt som kan göra en på beställning.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
15 timmar sedan skrev Rascal:

Finns kanske inte att köpa färdiga från hyllan beroende på ålder på båten. Men det finns ju firmor som jobbar med rostfritt som kan göra en på beställning.

 

Kan vara så... Men tror det dock inte, då jag liksom sett alldeles för många med dessa akterpulpitstag för att alla ska ha gått till firmor som gör på beställning. Känns mer som att det är en standardprodukt som jag inte hittat vart man kan köpa ännu

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har du en bild på vad du är ute efter?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
6 timmar sedan skrev Kenneth_S:

 

Kan vara så... Men tror det dock inte, då jag liksom sett alldeles för många med dessa akterpulpitstag för att alla ska ha gått till firmor som gör på beställning. Känns mer som att det är en standardprodukt som jag inte hittat vart man kan köpa ännu

Fördelen med att beställa är att man kan påverka slutresultatet. Ex. höjd, bredd, lutning och fästen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...