Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
Jakober

Elektrisk båt

Rekommendera Poster

Vi är ett gäng på Chalmers som gör ett arbete angående elektriskt drivna motorbåtar. Vi skulle behöva hjälp med att fylla i ett frågeformulär. Frågorna riktar sig främst till dig som är eller har varit båtägare. Har du funderat på att köpa en motorbåt någon gång eller har annan båterfarenhet så är det också intressant. Det tar bara 3 minuter att genomföra. Tack!

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScJNjsQ7xhqt6Td984d5HVS5YGSGO0RYNCkecnD6IOLmy8Iog/viewform?fbclid=IwAR00CzCFGqTCSKsDL-fEAjtw8a4HChUooxol7ABTZENTYGLvwA-qfQun4_s

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det vore trevligt om ni kan berätta lite mer vad detta gäng håller på med.  Är det ett större arbete eller en liten studie och vad ska det leda till, vilken instutition etc? Samt vad ska ni ha dessa svar till?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är inom programmet produktutveckling på institutionen M där vi ska utveckla en ny elektrisk drivlina för båtar. Denna undersökning är till för att få en större förståelse för användarens krav och önskemål och kommer förhoppningsvis leda till att vi har en klar prototyp i juni. 

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Wow här går tekniken framåt, när jag svarade fick jag kopiera och klistra in,

.

 

👍

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
10 minuter sedan skrev Pentax:

Wow här går tekniken framåt, när jag svarade fick jag kopiera och klistra in,

.

 

👍

 

Ja detta var ett olyckligt misstag, var lite för snabb med att posta inlägget. Går av någon anledning inte att redigera inlägget just nu. 
 

Vill dock tacka för engagemanget och att du genomförde frågeformuläret trots detta!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Frågeformuläret är nu stängt och en analys kommer att genomföras.

 

Det har kommit in många svar och vi skulle vilja tacka för ert engagemang!

Redigerad av Jakober
Skrev fel

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
3 timmar sedan skrev Jakober:

Frågeformuläret är nu stängt och en analys kommer att genomföras.

 

Det har kommit in många svar och vi skulle vilja tacka för ert engagemang!

Det tråkiga med alla sådana här enkäter/undersökningar/frågeformulär som förekommer rätt frekvent är att de som är ansvariga ALDRIG återkopplar till dem som försöker hjälpa dem. Resultatet och slutsatserna behåller de för sig själva.

 

Denna brist på återkoppling har fått mig att helt sluta besvara dessa enkäter.

Om ni vill göra gott för kommande ex-jobbare så att svarsfrekvensen på undersökningarna ökar så redovisa gärna "vad blev det av ert arbete".

  • Gilla 7

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...