Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
  • 0
moltas

Alla mina inlägg borta...

Fråga

Alla mina inlägg är borta som lyder under nicket moltas. Provade med ett nytt nick Nimbus28 och det är bara ett inlägg som jag skrivit idag. Jag vill ha tillbaks mina inlägg och trådar sen säkert tio år tillbaka samt mitt gamla nick som är moltas. Adiministratören, var är Du? 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

4 svar till denna fråga

Rekommendera Poster

  • 0
15 timmar sedan skrev moltas:

Himla konstigt! Jag har försökt tidigare att hitta dom på moltas men inte funnits nåt. Tror detta försvann vid nån uppdatering av sidan. Men nu helt plötsligt finns dom där. Skrev till supporten idag, möjligt dom har varit där och plockat fram det. Hursom, nu vill jag ha nicket moltas kopplat till mitt gamla konto där mina inlägg finns. Nya har jag nimbus28 och den vill jag inte ha. Såg att jag inte kunde ändra nicket. Ett fall för supporten?  Nån som vet?

 

Har löst detta efter ditt mail. 

Har även några frågor i mailsvaret så kolla där @moltas

Bäst är att lägga denna typ av frågor i någon av supporttrådarna eller helt enkelt rapportera typ detta inlägget.

 

//stavhammar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
Postad (redigerade)

Jag tror allt är lugnt.

Jag hittar användaren moltas och jag hittar diverse inlägg från forntid till nutid som moltas skapat och skrivit i.

 

Mackey

Redigerad av Mackey

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
3 timmar sedan skrev Mackey:

Jag tror allt är lugnt.

Jag hittar användaren moltas och jag hittar diverse inlägg från forntid till nutid som moltas skapat och skrivit i.

 

Mackey

Himla konstigt! Jag har försökt tidigare att hitta dom på moltas men inte funnits nåt. Tror detta försvann vid nån uppdatering av sidan. Men nu helt plötsligt finns dom där. Skrev till supporten idag, möjligt dom har varit där och plockat fram det. Hursom, nu vill jag ha nicket moltas kopplat till mitt gamla konto där mina inlägg finns. Nya har jag nimbus28 och den vill jag inte ha. Såg att jag inte kunde ändra nicket. Ett fall för supporten?  Nån som vet?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
6 timmar sedan skrev stavhammar:

 

Har löst detta efter ditt mail. 

Har även några frågor i mailsvaret så kolla där @moltas

Bäst är att lägga denna typ av frågor i någon av supporttrådarna eller helt enkelt rapportera typ detta inlägget.

 

//stavhammar

Jodå, tror allt fungerar nu. Tack för hjälpen! Dock provade jag med supporthjälp för ett tag sen men fick aldrig nåt svar. Därför vände jag mig till forumet. Hursom, allt väl igen! Tack igen Stavhammar!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...