Gå till innehåll
lördag 20 april 2024
Riwallen

BÅTMAT/RECEPT

Rekommendera Poster

Jaha dags för ny tråd i ämnet båtmat. Eftersom dessa trådar är så populära så börjar vi om från början. Vi får väl börja med ett litet recept. Lite smidig och snabb asienmat till sjöss kanske. [bLÅ]Wokad bratwurst med grönsaker och risnudlar 4 PERS. 3-4 bratwurstar (eller annan god korv) 1 stor påse wokgrönsaker 1 stort paket risnudlar Thai sås eller annan woksås Hacka korven och fräs lägg i grönsakerna låt allt bli varmt häll i woksås. Koka Risnudlarna (Hoppas ni vet hur man gör när man kokar)[/bLÅ] Välkomna som medlemmar klicka på båtmats fliken och anmäl dig.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring

Hej alla kockar. borde inte denna sida gynna så mer tjejer visar sig här. jag kan ju bara lite fisk recept så jag får väll kalla in frugan snart :-nojd

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Hej Laxöring! Kallar du in din så kallar jag in min, åtminstone skulle vi kunna få annorlunda recept om min skrev dom. Mvh Xander. :-nojd

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring

nja vet inte jag vågar efter vad du sakt om hennes matlagnings förmåga men vem vet det blir kanske jätte bra mat. du har ju överlevt för hon har väll lagat mat nån gång :-nojd

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Nej aldrig. När jag träffa henne för 15 år sedan gick hon på restaurang varje dag. Mvh Xander. P.S. Hon vet hur man häller upp en GT .D.S.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Hej! alla mat glada. Vi börjar bli lite sämre på recept, jag vet at vi alla väntar med våra bästa recept men vi får la komma med tips istället, här kommer ett för dom små. Grillspett [RÖD]Blöt några grillspetts pinnar, trä på mamma scans köttbullar varvat med falukorv. Släng dom på grillen, severas gärna pommes eller klyftpotatis.[/RÖD] Mvh Xander.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring

Hej xander ska det vara röd text nu :shock:

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Hej skotten! Vi har det ganska lika. Jag och din fru alltså. Men vad f-n jag skulle då inte vilja äta min tants mat, så det är lika bra. Mvh. Xander. :-nojd

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring

hej ett mycket bra mat tips ps:xander skulle du våga på dig detta :-D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Hon hade aldrig ens försökt. Hon hade aldrig frågat om klyftpotatis. Möjligtvis diskat efter vissa hot. Mvh Xander. P.S. Hot som -skall vi öppna en flaska gin till eller. D.S.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring

ja men tänk på så hon inte tar fram köttyxan :-D måste berömma dig för det är ju inte så vanligt med att mannen fixar all mat i hemmet

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Nu kommer nästa chock. Hon har aldrig tagit ut en enda mammadag. Jag tog ut alla på mej. Mvh Xander. P.S. Den där med diskmaskinen var fult, nu jag tror att det blir nästa projekt. D.S.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring

du måste vara en riktig gentleman :-nojd

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Nej! Men jag gifte mej rikt, hon tjänar 3 gånger mer än mej. Mvh Xander.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring

o en till mig oxå :-D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Hon har en yngre syster som är kristen, oskuld och 31 år gammal. Mvh Xander. P.S. Hennes pappa fyller 80 om en vecka, så där får man snart ärva. D.S.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring

då får det va :cry: fast det är inget fel i att vara kristen

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Ska vidarbefodra nr till henne, hon heter Tina. Mvh Xander.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring

nu får du nog gå på bröllop snart xander :-D

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Ni får slåss om henne. Hon är 180 cm lång och väger ca 62 kg, blond som min fru, men små t. Mvh Xander. Skall se om jag hittar ett kort.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Vi har inget bestämt än, kanske bassholmen, kärringön eller fjällbacka. kom gärna med förslag vi är öppna. Mvh Xander.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Här kommer ett barn tips till. [RÖD]Fiskpinnar och pulvermos.[/RÖD] Mvh Xander.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Nej inte som tanten men duger fint till dej. :-D P.S. Dom flesta tycker hon är fin. D.S.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring

här ett till barn tips [RÖD]fiskbullar och pulvermos[/RÖD].. får nog öppna en kärlekstråd här oxå. :-nojd

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Han fick i sej några sjösjukepiller efter lagt några pizzor, och på lugnare vatten så gick det bra. Mvh Xander.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Som man säjer i Götet,[RÖD] det skall la vara lättspytt[/RÖD]. Mvh Xander. P.S. Tips ska la va i rö..va? D.S.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring

kollade på nätet igår finns många smaker på fiskbullar nu för tiden och så ser dom ut som små fiskar oxå.undrar vad dom innehåller för nått jag äter det inte ?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Vilken Hjältön menar du, var ligger den. Mvh Xander.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Även om det inte finns så fixar vi det tillsammans, eller? Jag kan fixa stången så dansar ni. Jag kan sjönga så dansar ni. Jag kan ta en öl så dansar ni. Mvh Xander.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...