Gå till innehåll
fredag 19 april 2024
Morten1970

Uttern 560 HT

Rekommendera Poster

Hei, jeg har akkurat kjøpt en Uttern 560 HT fra  80 tallet en gang, er det noen som har testen av denne når den kom ut, det eneste jeg har funnet er bildet som er vedlagt, ville gjerne hatt resten av artikkelen.

pimg-uttern-560deluxe-121552.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag hade en ny och fin Uttern 560HT mellan åren 1981-1985. Bilden visar nog bara en sida ur Utterns samlingsbroschyr. Ingen artikel alltså. Om du ser att läsa "standardutrustning" så ser du att tvättsvamp och toaletthink ingår. Jojo, bara åk!

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

är det utterns brochyr på båten du söker?.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja jeg søker utterns brosjyren om denne båten og også owners manual

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ett litet tips kan också vara att kontakta Sandström Båtar. Av någon anledning vet de anställda på Sandström Båtar en hel del om Utternbåtar...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tidigare så fanns alla deras gamla broschyrer på hemsidan men det försvann för några år sedan. Jag har inte hittat dem sedan dess. Jag minns inte om det fanns någon mer sida på just 560HT, det var en broschyr/år som kom ut och dessa båtar tillverkades ju under ett antal år. Synd att de tog bort detta ifrån hemsidan, det gick då även att beställa nya dekaler etc till de gamla båtarna. Jag hade själv en 510 HT och köpte då nya klistermärken till den. Det finns ju ändå en historia kring märket som borde bevaras...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...