Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
Crabmeat

Sälars inverkan på fiskbestånden

Rekommendera Poster

1 timme sedan skrev Caribic410:

Lantbrukaren däremot, som åt frukost med sin fru, kan ju ha vilket kön som helst eller måste det, om det är en hon, heta lantbrukarinna e.dyl.?

Svaret understruket.

3 timmar sedan skrev Caribic410:

En förmiddag när jag stannade till vid ett lantbruk, ägaren och hans fru åt frukost.

 

1 timme sedan skrev Caribic410:

.Fast.. fru är väl alltid kvinna?

Så är det (nog...?).

 

Far och son är ute och kör bil i ett fruktansvärt regnväder. Det är natt och plötsligt kör de av vägen. Bilen krockar med ett träd och pappan avlider direkt. Sonen körs i ilfart i ambulans till närmaste sjukhus. Men, när sonen rullas in i operationssalen utbrister läkaren: ”Herregud, det är ju min son!”.

 

Hur förklarar man det?

 

Mackey

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
24 minuter sedan skrev Mackey:

Svaret understruket.

 

Så är det (nog...?).

 

Far och son är ute och kör bil i ett fruktansvärt regnväder. Det är natt och plötsligt kör de av vägen. Bilen krockar med ett träd och pappan avlider direkt. Sonen körs i ilfart i ambulans till närmaste sjukhus. Men, när sonen rullas in i operationssalen utbrister läkaren: ”Herregud, det är ju min son!”.

 

Hur förklarar man det?

 

Mackey

 

 

Ha ha... missade att jag skivit "hans" fru. Då borde man tolka som han och hon.. skulle jag göra iaf.

 

Hmmmm pappan kan det inte vara, eftersom han avled direkt... om han som avled inte var "plastpappa" så då bör väl läkaren vara hans mamma. Eller...? Finns säkert nån sur säl begraven här

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
12 minuter sedan skrev Caribic410:

Finns säkert nån sur säl begraven här

Nej då, ingen sur säl här.

Helt rätt!

Den var svårare för 40 år sedan när de flesta läkare var män.

 

Fast jag kom på att det kan ju vara den andra pappan i homofamiljen som är läkare också så det var faktiskt en sur säl begravd. Det svaret var däremot inte aktuellt för 40 år sedan.

 

Mackey

Redigerad av Mackey

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...