Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
Per

TV i aquador 27 HT

Rekommendera Poster

Har precis beställt en aquador 27 HT all inklusive på Flipper Marin. Utöver det paketet har vi plockat på lite annat, bl.a. en TV. Ni vana aquadorägare, bästa placering är, vart då? Har letat efter bilder på nätet men inte hittat något. Är även intresserad av porslinsplaceringar å dyligt. Kört amerikanskt de senaste 12 åren. 

 

Hämtar ut den i maj så jag är ute i god tid..

mvh

per

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
1 timme sedan, Baxlaget säger:

Hoppas allt funkar. Jag fick en sliten demobåt  för nypris ...

Klagade du?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

I vår Aquador 27 HT har vi valt att stuva porslin, torrvaror o.s.v. i plastlådor med lock under passagerarsätet. Det är lådor typ SmartStore på Clas Ohlson m.fl. ställen. Tror vi har tre lådor där. Ja, det blir lite plock att lyfta och stuva för att få fram rätt låda, men man vänjer sig snabbt.

Likaså har vi några sådana lådor under bädden i förpiken för diverse kläder.

Kastruller och så har vi under diskbänken. Det är kastruller av lite camping-karaktär som man kan bunta ihop. Då ligger de stadigare utan att skramla.

Generellt kan man säga att det är en ganska liten båt och man får acceptera lite campingliv i den.

 

TV har vi valt bort, så där har jag inget förslag. Vi använder dator och internet för att se nyheter, filmer och andra program.

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
På 2018-02-22 på 20:17, Ponto säger:

I vår Aquador 27 HT har vi valt att stuva porslin, torrvaror o.s.v. i plastlådor med lock under passagerarsätet. Det är lådor typ SmartStore på Clas Ohlson m.fl. ställen. Tror vi har tre lådor där. Ja, det blir lite plock att lyfta och stuva för att få fram rätt låda, men man vänjer sig snabbt.

Likaså har vi några sådana lådor under bädden i förpiken för diverse kläder.

Kastruller och så har vi under diskbänken. Det är kastruller av lite camping-karaktär som man kan bunta ihop. Då ligger de stadigare utan att skramla.

Generellt kan man säga att det är en ganska liten båt och man får acceptera lite campingliv i den.

 

TV har vi valt bort, så där har jag inget förslag. Vi använder dator och internet för att se nyheter, filmer och andra program.

Jag antar att det är u soffan bak du menar med passagerarsätet. Vilken storlek på lådor passar under u sitsen på styrbord sida? Lådorna såg fina ut så jag kommer troligen att kopiera dig där. 

Redigerad av Per

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
2018-02-25 vid 14:39 skrev Per:

Jag antar att det är u soffan bak du menar med passagerarsätet. Vilken storlek på lådor passar under u sitsen på styrbord sida? Lådorna såg fina ut så jag kommer troligen att kopiera dig där. 

Tror han menar det framåtvända passargerarsätet

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...