Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
Sagitario

Dekaler Mercury?

Rekommendera Poster

Hej!

 

Vet någon var man får tag på dekaler? Behöver "115 Mercury", se bild. Sverige? USA?

 

Mvh Tomas

best.png

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Varför inte ha en ren yta utan dekaler? Är det viktigt att visa att du har en Mercury på 115 hk?
Jag bara undrar ....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
27 minuter sedan, Baxlaget säger:

Varför inte ha en ren yta utan dekaler? Är det viktigt att visa att du har en Mercury på 115 hk?
Jag bara undrar ....

Håller med. 

Mer ”custom” och mindre orginal borde vara bra ur stöldsynpunkt. Typ; det är nog svårt för tjuven att sälja en motor som har texten ”SAGAITARIOS MOTOR” på hela sidan. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
26 minuter sedan, Peter_K säger:

Håller med. 

Mer ”custom” och mindre orginal borde vara bra ur stöldsynpunkt. Typ; det är nog svårt för tjuven att sälja en motor som har texten ”SAGAITARIOS MOTOR” på hela sidan. 

Håller helt med.

Vill man behålla sin motor borde det billigaste sättet vara att lacka om den snyggt och i färg som passar till båten eller i något snyggt motiv.

 

Mackey

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag vill ha min båt och motor snygg och fräsch och det inkluderar inte solblekta dekaler på motorn bla. Tror ni förstår :-)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo jag förstår att det ska vara snyggt, men en snygg lack eller motivlackning gör ju inte motorn ful. Tvärt om. Dessutom unik för dig och mindre intressant att stjäla.

 

Mackey

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
30 minuter sedan, Mackey säger:

Jo jag förstår att det ska vara snyggt, men en snygg lack eller motivlackning gör ju inte motorn ful. Tvärt om. Dessutom unik för dig och mindre intressant att stjäla.

 

Mackey

Exakt. 

Jag hade satt lite eldflammor, en Hacke Hackspett som röker cigarr, schack-rutig strajp eller så på den istället. 

Fin motor = stulen motor. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tyvärr är kvaliteten på dessa dekaler klart undermålig från fabrik...

 

Min dekal bak var förra året så dålig att jag tog bort den och i mitt tycke ser det bra ut med blanksvart bak och dekaler på övriga sidor. Det verkar som den bakre är den som torkar snabbast.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...