Gå till innehåll
tisdag 23 april 2024
Wippe60

Backhake AQ100 drev

Rekommendera Poster

Hej är det någon som vet var jag kan köpa backhaken till AQ100 drev?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej.

Vad är ditt problem och vilka delar är det du söker?

Hälsn.

Ingemar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej om du inte har den så har du den inte, men om den fungerar dåligt så vill jag bara ge rådet att kika på justerskruven på låspeggen och att växelarmen är rätt justerad. Jag hade detta problem men det löste sig med med ovan översyn, jag behöjde inte ersätta.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen till forumet!
Detta med den åldriga AQ100:ns "backhacke" är inget nytt, går alltså att hitta äldre liknande forumtrådar här på MG-forumet.

Mitt tips får bli: Tag direktkontakt (pm:a) forumets företagsmedlem "SanktAnna" som svarade dig ovan. Ingemar har superkoll enligt min uppfattning,

[Förmodligen kan du inte ana/fatta hur stor tur du haft när han råkat svara dig ovan i forumtråden, lägger därför en länk till google-sökning. (Läs gärna detaljerna noga i sökningens olika träffar, måhända inser du bättre hans långa erfarenhet och proffsiga kunskaper om äldre motorkonstruktioner?)]

Redigerad av Thomas-1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
On 11/10/2017 at 3:34 PM, Thomas-1 said:

[Förmodligen kan du inte ana/fatta hur stor tur du haft när han råkat svara dig ovan i forumtråden, lägger därför en länk till google-sökning. (Läs gärna detaljerna noga i sökningens olika träffar, måhända inser du bättre hans långa erfarenhet och proffsiga kunskaper om äldre motorkonstruktioner?)]

 

Halelulja, vår frälsare är här, ingen av oss kan ens fatta hur tur vi har att någon kan sänka sig till vår nivå, kanske ett misstag att frälsaren "råkat" svara, bäst att jag är tyst.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Lättkränkt? Du letar efter något negativt som inte finns i hans inlägg...

 

Thomas ger en mycket kunnig person med vänligheten att dela med sig av kunskapen positiv publicitet. Detta är Bara bra.

 

Det är sånna som SanktAnna mfl. som gör att forum finns och hålls vid liv.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag önskar att alla ska få yttra sig men som vanligt så finns det några som gärna ska tala om hur vi andra ska vara tacksamma för deras eller deras hjältars åsikter, eller som du provocera. Kalla det lättkränkt om du vill men uttrycket jag citerade kan inte annat än anses förmätet. Jag undrar tex vad SanktAnna anser, jag skulle själv skämmas om någon gjorde ett sådant uttalande om mig.

 

"The wise know their weakness too well to assume infallibility; and he who knows most, knows best how little he knows." - Thomas Jefferson

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...