Jump to content
Wednesday 20 November 2019
  • 0
bryggis

Kan inte logga in

Question

Jag försöker logga in med mitt Displayname men får meddelande om att det inte existerar.

/Cersei

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Har liknande problem, skapade ett konto häromdagarna och är inloggad men om jag försöker logga in på annan dator/plats så får jag ett meddelande om att mitt användarnamn inte finns?. Skickade detta till eran supportlåda men ej fått svar så jag tar det den här vägen så länge jag kan behålla denna inloggning/session ;). Slänger med lite skärmdumpar:

/Uwe 

maringuiden_login1.JPG

maringuiden_login2.JPG

• 0
8 timmar sedan, UweE säger:

Har liknande problem, skapade ett konto häromdagarna och är inloggad men om jag försöker logga in på annan dator/plats så får jag ett meddelande om att mitt användarnamn inte finns?. Skickade detta till eran supportlåda men ej fått svar så jag tar det den här vägen så länge jag kan behålla denna inloggning/session ;). Slänger med lite skärmdumpar:

/Uwe 

maringuiden_login1.JPG

maringuiden_login2.JPG

Hej.

Det är även jag som har support men det verkar som om dom mailen inte kommer till mig.

Skall kolla på det.

För att svara på din fråga så ser jag inga problem från vår sida.

Du menar att du inte kan logga in på en annan enhet eller webbläsare?

Det är ingen automatisk ifyllning som luras?

Vi har i veckan gått över till fullt HTTPS stöd så kanske har med det att göra.

Testa att rensa cookies för maringuiden på den andra enheten innan du försöker.

Maila mig övriga uppgifter så får jag kolla på det mer. Dun har ju mailat direkt till mig redan så ta den adressen. Uppgifter om  typ av enhet, operativsystem  och webbläsare.

Trevlig kväll!

• 0

Körde lösenordsbyte så nu funkar det. Kanske min lösenords app som fått frispel men då borde man ju få meddelande om att lösenordet är fel.

/Uwe

• 0

Exakt samma fel för mig! Varför?????  Användarnamn finns inte.   fungerar bara varje gång jag återställer lösenord.  Sen är jag väck igen.    Lös detta!

• 0
13 minuter sedan, tksen säger:

Exakt samma fel för mig! Varför?????  Användarnamn finns inte.   fungerar bara varje gång jag återställer lösenord.  Sen är jag väck igen.    Lös detta!

Som ovan

Maila mig direkt med uppgifter så skall jag lösa det.

mikael.stavhammar[på]maringuiden.se